Activitats

Entrenament de l'equip Vèrticrunners de running i caco d'alta muntanya

Dissabte, 23 de juny de 2012

Entrenament de l'equip Vèrticrunners combinat de pujada continua i caco d'alta muntanya. Entrenament dirigit amb assessorament tècnic de Ricard Vila.
23 JUNY 2012, de 09:00 a 14:00
Lloc de trobada: Inici pista cap al refugi Prat d'Aguiló, a les 08:45
Començament de l'entrenament a les 9:00 tots llestos

Per arribar al refugi, prenem la carretera de Martinet en direcció Montellà i poc abans d'arribar a Montellà seguim la pista cap al refugi de Prat d'Aguiló (indicada) a mà dreta.

Programa

• 1ª Part: Pujada continua corrent per la pista de Montellà al refugi de Prat d'Aguiló (11km).
  • 2ª Part: Caco de Prat d'Aguiló cap al Pas dels Gosolans i el Comabona, Costa cabriolera, etc. Desnivell positiu de 800m i aproximadament 2h-3h.
  • Possibilitat de fer només la segona part de CACO pujant amb cotxe a Prat d'Aguiló.

Nivell

Oberta a tots els nivells, amb un mínim de 18 anys i assegurança en regla (carnet FEEC/FEDME). Autosuficiència física en alta muntanya.

Material

Material personal de running per muntanya, ronyonera amb bidó d'aigua i sals minerals, i menjar energètic. Cronòmetre i pulsímetre. Cal portar roba d'abric i producte d'hidratació pel final de l'entrenament.
Planell o GPS de la zona. Bossa amb aigua, gels i roba per l'avituallament a Prat d'Aguiló.

Arxiu

Col·laboradors

Francesc Lllunell, 6 - 4 -1ª - Esplugues de Llobregat 08950 - Tel. 607 44 44 73 - ricard@ricardvila.es